Ik heb een telefoonhoesje gekocht online. Alleen het hoesje is nooit aangekomen. Wat kan ik dan het beste doen?Het hoesje is besteld op www.gajetto.nl

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
janprokles
9 jaar geleden
check eens even via google of deze webshop betrouwbaar is. als hier staat dat hij totaal niet betrouwbaar is.. kun je er nauwelijks iets aan doen. je kunt het melden bij de politie, maar ook die laten dit soort dingen vaak liggen
heb het zelf ook eens meegemaakt. bij een minder betrouwbaar webshop een telefoonhoesje gekocht. maar na vele e-mails en telefoontjes is hij toch verstuurd

Het beste antwoord

contact opnemen met gajetto.nl lijkt me een logische eerste stap.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt. Ik schreef net nog een mailtje en ik kreeg meteen een bericht terug ook al is het zo laat op de avond. Ze hebben verteld dat de post soms vertraging heeft en dat soms de pakketten langer dan 1 dag duren. Misschien was ik ook een beetje te paranoïde.
En wat stom van me dat ik niet zelf aan dacht om www.gajetto.nl te contacteren.