Ik download mijn spellen op nl.softonic.com (ik heb geen android mobiel) maar dan doen ze het niet, weet iemand hoe dit kan? (extra uitleg!)

Weet iemand waar ik wel goede spellen kan downloaden? Voor een mobiel zonder android!
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

hewn idee maar probeer www.mobil9.com een alle spellen daarvan werkte bij mij prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wat is "hewn"? En werkte nou maar één spel bij jou prima, of werken wel alle spelen?