Mijn Samsung Galaxy s4 mini valt helemaal uit zichzelf uit wat kan ik daar aan doen?

Ik heb ongeveer 2 maanden een Samsung Galaxy S4 Mini, het is een heel mooi toestel maar hij valt sinds de eerste 2 updates regelmatig uit zichzelf uit. Ik doe helemaal niks, de batterij is niet leeg... Ik weet niet wat er aan de hand is. Weten jullie misschien wat er aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Raar na 2 maanden al. Hier kan je zelf weinig aan veranderen gewoon even de Samsung hulplijn bellen of desnoods die van je provider (of waar je je telefoon van daan hebt)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarschijnlijk is de accu leeg/kapot.
dan kan je er een nieuwe in laten zetten.
maar dat kost wel veel geld.