ja de ipad air cellular is normaal gesproken geschikt voor 4g

mischien moet je wel even door lezen zie link om het echt zeker te weten
of je misschien alleen op bepaalde freq kan ? of je mischien aan een bepaalde provider gebonden bent

maar ik geloof dat het geen enkele probleem is
als ik de site lees

qoute

De iPad Air en iPad mini Retina zijn geschikt voor alle 4G netwerken.
capthavoc