Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaat mijn samsung galaxy s4 steeds automatisch op lock?

Ik heb een samsung galaxy s4 en als ik gewoon op whatsapp zit of iets anders aan het doen ben gaat hij automatisch op lock. Dit gebeurd soms meerdere malen achter elkaar. Dit probleem komt vooral voor in donkere ruimtes dus ik gok dat het hier iets mee te maken heeft. Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lijkt me zeer sterk dat donkere ruimtes hier wat mee te maken hebben.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Omdat die telkens op lock springt zou het misschien wel eens kunnen zijn dat er stof zit tussen je aan en uit knop. Ik heb dit ook wel eens en dan schiet die de hele tijd op lock. Gewoon even de achterkant er af halen en even kijken of er stof tussen zit en dat dan eventueel wegblazen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bij de Samsung Galaxy s4 heb je een systeem genaamd: Slim sluimeren, dat is als je Bijv. een hoesje hebt en je sluit het hoesje dan word je scherm vergrendeld. omdat jij zegt dat het in donkere ruimtes gebeurt, denk ik dat dat het probleem is. deze functionaliteit kan je uitzetten bij de instellingen. je gaat dan naar:

1) instellingen.
2) mijn toestel.
3) smart screen.
4) slim sluimeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding