Welke dect telefoon heeft een hoofdtelefoonaansluiting (3,5 mm jack)?

Mijn dochtertje kan niet bellen i.v.m. ernstige slechthorendheid. Bluetooth telefoons zijn compatibel met haar hoortoestel, alleen niet met haar implantaat (bij haar dove oor). Met haar oor waar ze een hoortoestel draagt hoort ze echter te weinig, zodat ze met zo'n telefoon geen spraak verstaat.

Zij krijgt een ringleiding waar ze wel goed mee kan verstaan, deze gaat namelijk via een bepaalde (mt)stand rechtstreeks naar haar hoortoestel en implantaat, echter moet de telefoon (dus niet het basisstation) wel een hoofdtelefoonaansluiting (3,5 mm jack) hebben, waar het kabeltje van de ringleiding in kan. Ik kan nergens zo'n toestel vinden.
Onze gigaset heeft wel een headsetaansluiting, echter met mini-usb, en dat werkt weer niet met de ringleiding (ook niet met een speciale verloopstekker).

Weet iemand welke decttelefoon hiervoor geschikt is en een hooftelefoonaansluiting heeft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

De zogenaamde Smart Dect Phone hebben deze 3,5 mm jack aansluiting wel. Bijvoorbeeld deze:

http://nl-nl.forum.ibood.com/20903-smart_android_dect_home_phone_met_ongelimiteerd_telefoonboek_en_wifi/

Misschien moet je meer daarin zoeken ipv het oudere type dect telefoon.

Toegevoegd na 14 minuten:
http://www.coolsound.nl/archos-35-smart-home-phone-telefoon/P41767

Toegevoegd na 39 minuten:
Nog een ander type smart dect met 3,5 mm jack:

https://www.4launch.nl/shop/product/343556/-dect-telefoon-sl930a-antwoordapparaat--wifi/tweakers