Waarom kan ik niet meer pingen op mijn BB Curve 8520?

Ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn BB Curve 8520 gekocht met een half jaar gratis internet, eergister kreeg ik een smsje dat mijn internet op 6 dec. afloopt, gister dus, maar ik kon gister en vandaag gewoon nog pingen, door mij wifi neem ik aan. Maar nu doet hij niks meer, bij mijn internetinstellingen staat gewoon dat ik wifi aan heb staan alleen als ik naar mensen ping komt er alleen een vinkje zonder D of R. Ook whatsapp doet het niet, dan komt er alleen een rood klokje...
Hoe kan dit want met wifi kan ik toch gewoon blijven pingen en whatsappen?
Hoe kan ik dit weer goed maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Nee, je hebt geen wifi verbinding meer ookal staat wifi in het groen. Er moet een vinkje bij staan, als het goed is staat er nu een min. Je bent "van de blackberry-server afgehaald", en kunt pas weer wifi verbinding maken als je beltegoed opwaardeert (volgens mij zelfs internet erbij, maar dat weet ik niet zeker) of een abonnement aansluit.