Wat als je net over de grens werkt en toch wil internetten met je iphone?

Ik woon in belgie en werk net over de grens in nederland, maar ik wil mn iphone5 wel optimaal kunnen gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Als je mazzel hebt heb je nog bereik van een Nederlands netwerk. Maar als je een Belgisch netwerk hebt wordt internetten een duur grapje. Je zult dat dan continu in de gaten moeten houden.

Toegevoegd na 50 seconden:
Andersom: als je mazzel hebt heb je nog Belgisch netwerk. Sorry, dacht dat je Nederlander was die in België werkte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je geen wifi op je werk? Probeer bij instellingen>aanbieder> dan schuifje omzetten van automatisch afhalen, kijk of in de lijst je eigen nl provider er tussen staat en selecteer die. Als je toch te ver zit en je kan je eigen provider niet meer bereiken.., dan kan je enkel nog een Belgisch abonnement nemen..

Toegevoegd na 2 minuten:
Voor mij geldt hetzelfde, ik las ook België en Nederland verkeerd om.. Maar het principe blijft hetzelfde
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor een Iphone 4 of hoger.

- Ga in je iphone naar instellingen
- Dan naar "aanbieders" (daar achter staat je provider)
-Schakel "automatisch zoeken" uit
- Je iPhone zoekt nu automatisch alle providers in de buurt op.

Hopelijk zit de Nederlandse er ook tussen, die selecteer je. En je maakt gebruik van je Nederlandse abbo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Toevoegend aan de reeds gegeven antwoorden:

Je moet zorgen dat je een internationale bundel krijgt. Dat kan door een toevoeging op je abonnement, maar goedkoper is waarschijnlijk om je hele plan om te zetten.

In Nederland heb je de mogelijkheid om je basis-plan om te zetten naar een zakelijk plan. Wanneer je daar een goede reden voor kunt aangeven, willen ze dat wel doen. Zakelijke plannen werken internationaal gewoon binnen de bundel. Maar ik weet dus niet of dat bij je Belgische provider ook zomaar mogelijk is. Even navragen dus.