Ik heb vandaag een nieuw mobieltje gekocht. Het doet niets. Wat doe ik fout?

Ik heb vandaag een nieuw Samsung mobieltje gekocht met beltegoed.
Ik heb de SIM kaart erin gedaan en de batterij opgeladen maar het bellen lukt niet.
Ik kan de toetsen wel indrukken maar geen telefoonnummer intoetsen.
Wat doe ik verkeerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

misschien is je beeldscherm vergrendeld. vroeger toen ik een mobieltje had met toetsen moest ik vaak 2 toetsen tegelijk indrukken om het te ontgrendelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou met het mobieltje en de kassabon terug naar de winkel gaan en vragen wat er mis is. Als ze het bij de winkel ook niet weten kan je een nieuw mobieltje krijgen.