Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stoppen burgernet sms rijnmond?

Ik wil graag dat de smsjes van burgernet stoppen. En dan met name de smsjes van uit Rotterdam. De rede is dat ik geen zin meer heb in de smsjes snachts. Toen ik dit telefoonnumer kreeg via het werk stond dit al aan en heb dus geen account oid om het te veranderen. Hoe kom ik van deze smsjes af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
12.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Kan ik mijn deelname aan Burgernet ook weer beeindigen?
Natuurlijk, dit kan via de website www.burgernet.nl. Bij uw aanmelding ontvangt u een gebruikersnaam en wachtwoord, waarmee u uw gegevens via de website zelf kunt wijzigen. Hier kunt u ook een afmelding sturen. Ook kunt u een schriftelijk bericht sturen naar de relatiebeheerder van uw gemeente. De contactgegevens vindt u eveneens op de website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals al vermeld heb ik geen inloggegevens omdat ik het zelf niet heb geactiveerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet een mail of brief schrijven naar de kontact persoon voor burgernet in je gemeente, zie onderaan.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding