Zullen de telefoon nummers ooit opraken?

De 06 is standaard dus blijven er 8 plaatsen voor cijvers over op 1 zo een plaats kan een getal van 0 tot 9 dus dan zal je dat moeten vermenigvuldign met volgens mij 10x10 en dan weet ik het niet meer,
Maar het aantal nummers is niet oneindig

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Ja en nee: ja, de huidige manier van nummeren is eindig en schiet te kort in de toekomst, maar nee want ze voegen gewoon een extra cijfer toe, dus dan hebben we 11 cijfers in plaats van 10.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

uiteindelijk zijn de nummers wel een keer op denk ik ja,
dan komt er gewoon nog een extra cijfer weer achter en dan heb je weer heeeeeel veel nieuwe mogenlijkheden
13 jaar geleden
Ik weet niet welk nummer het is maar van de 06 hebben zij al een ander nummer vast gelegd bv 08 .
En dan heb je weer hele serie nummers .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is in het verleden al een paar keer met netnummer ook gebeurt. En toen kwam er gewoon een nummertje bij. Dit gaat in de toekomst ook weer gebeuren aangezien de netnummers en mobiele nummers bijna op zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er komt geen extra cijfer bij ze gebruiken gwn nummers die al 12 maanden niet meer gebruikt worden ik hoop dat je in de toekomst niet meer een nummer belt maar een persoon, dus gwn een contactlijst en dan klik je op een naam en dan belt die dat persoon boeiend welke code er achter zit.net als copy pasten van webadressen eigenlijk.