De iPhone 4S heeft een 8mp sensor achter een f2.4 lens!
Daar schiet je mooie plaatjes mee hoor!
En de iPhone 4 met 5mp en f2.8 is ook niet slecht
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
constant
12 jaar geleden
dank

Andere antwoorden (1)

Dan wordt het waarschijnlijk een Nokia of een Sony Ericsson.
Er zijn Nokia's met Carl Zeiss lenzen. Sony Ericsson heeft de 'PowerShot'-reeks.
Over de lichtsterkte van de lens van een mobiele telefoon wordt niets vermeld in handleidingen.
Ik zou eens op deze site's van de bovenstaande fabrikanten kijken wat jij het mooist vind. Er zijn bijvoorbeeld telefoons met 12MP, en ze zijn bezig met nog meer.

Toegevoegd na 2 uur:
Kijk eens op http://goo.gl/QGtxM.