hetzelfde telefoon nummer belde mij maar dan met +33 (Frankrijk) is dit toeval?

Ik ben voor de vakantie mijn mobiel kwijtgeraakt maar kon later wel weer bellen met hetzelfde nummer, ik was in Frankrijk op vakantie en werd gebeld door mijn nummer maar ipv +31, +33. Is dit toeval?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
16.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben hem verloren in NL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan niet. Kijk nog maar eens goed welk nummer het was.

Het beste antwoord

Dit is toeval, +31 staat voor Nederland en +33 voor Frankrijk. Als jou telefoon in Frankrijk ligt dan blijft je nummer hetzelfde, de kans is dus inderdaad groter dat er iemand was die zijn eigen nummer checkte in andere landen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat het toeval is en dat iemand in frankrijk kijkt of zijn nummer maar dan met een ander landnummer ervoor ook in gebruik is.
Of het moet zijn dat je je mobiel in frankrijk bent verloren.