Zou het kunnen dat mijn moeder op één of andere manier mijn smsen leest, zonder dit op mijn gsm te doen?

Mijn moeder heeft geen vertrouwen in mij, en ik denk dat ze in staat zou zijn om mijn sms'en te lezen. Dit zou niet kunnen op mijn eigen gsm aangezien ze die nooit te pakken krijgt. Kan ze die ook lezen zonder mijn gsm te hebben?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Amadea
10 jaar geleden
Gezien jouw vraag is het duidelijk dat haar wantrouwen terecht is. Als jij niets te verbergen hebt zou het je namelijk niet uitmaken of je moeder jouw berichtjes zou kunnen lezen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ook niet echt geheimen voor mijn moeder ofzo maar ik vind het ook niet fijn als ze mijn berichtjes leest..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien leest je moeder niet je smsjes maar hoort ze veel van vaders en moeders van waar jij mee omgaat. Wat je ook niet moet vergeten is als je dingen doet dat je moeder dat al heel vaak door heeft. Stel voor je blowt veel, meestal denk je dat je moeder dat niet weet maar meestal heeft ze dan al een vermoeden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vreemd z"n vraag hoor waarom vraag je het haar zelf niet!!
Bang voor haar ?
Praten is vaak de beste oplossing !
Wat heb je te verbergen voor haar ?
Angst is de bron van onzekerheid en argwaan !
En ja, tegenwoordig is alles mogelijk als je er maar kennis van hebt!

Antwoorden (4)

Ik geloof dat er zo een app is die alle sms'jes doorstuurt naar een email zonder dat je t zelf merkt , zag t laatst op tv maar geen idee hoe het heet of voor welke telefoon. Zou even alle App's checken op je mobiel misschien heeft ze hem ergens tussen verstopt ( als ze al zoiets gedaan heeft ). Op Blackberry kan je bijvoorbeeld App's en mapjes onzichtbaar maken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het gaat om het direct ontvangen van het smsje dat jij ontvangt, moet je je telefoon gekloond hebben. Ik ga er maar even vanuit dat je moeder niet weet hoe dit moet (daarvoor moet je immers zeer gespecialiseerde mensen kennen, of natuurlijk zelf zoiemand zijn).

Het is mogelijk om smsjes naar een bepaald emailadres te mailen. Maar of het vanzelf kan? Als jij daar geen toestemming voor geeft, kan het in principe niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets is mogelijk.
Via mightytext kan je bevoordeeld sms'en versturen van op je pc.
Ook enkele andere app's kunnen je gsm weergeven op desktop.

Kijk eens bij de google play of er niet iets teveel staat.
Want op je slimme gsm kunnen er wrs ook transparante icoontjes staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgensmij kunnen alleen politie en goede hacker dit. Het is wel mogelijk. Als jou moeder erg goed is met computers, misschien is je privacy dan nu wel aan het vergaan!