Hoe kan ik met mijn prepaid telefoon internet voor een maand kopen?

Ik heb als provider T-Mobile
ik heb al gekeken maar ik zie nergens waar ik het kan bestellen voor permaand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als jij een prepaid kaartje hebt, dan kan je de telefoon instellen en dan kan je gewoon gebruik maken van je internet, daar heb je geen speciaal tegoed voor nodig. Je zit alleen wel met de moeilijkheid, dat het heel erg duur is, zonder abonnement internetten. Dus al je met een kaartje internet, dan is je tegoed heel snel op. Dan kan je beter een abonnement afsluiten, dan kan je onbeperkt internetten voor een vast bedrag in de maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij T-Mobile is er geen mogelijkheid om onbeperkt internet per maand te kopen.

Bij Vodafone echter wel. Mijn vriendin had dat een tijdje geleden. Tien euro per maand, onbeperkt internetten op je Prepaid toestel. Vodafone Internet Blox, als ik me niet vergis.