Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede mobiel die voldoen aan mijn eisen?

Van mijn oude mobiel is de spatie kapot, was erg onhandig is als je met T9 smst. Ik ben zelf ook al op zoek geweest maar nog niet een goede tegengekomen.. Het liefst wil ik een mobiel met:

- heel hard geluid
- heel hard trillen (niet qua geluid maar qua gevoel)
- lekker goedkoop (onder de 40 euro)
- simlockvrij of t-mobile

en ik hoef geen:

- camera
- bluetooth
- internet/wifi

weet iemand een goede mobiel?

alvast bedankt!

Toegevoegd na 18 minuten:
TOEVOEGING

ook graag een wat dun model, max 1 cm dik.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

een goude ouwe, Nokia 3310, niet kapot te krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De samsung e1150.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
max 1 cm is net de grens met je gevraagde mogelijkheden.Wil je een robuuste mobiel dan idd. een ouwe Nokia(model 1600), maar deze is wel 1,2 cm dik. daarvoor in de plaats kan deze tegen een stootje en als je er zuinig mee bent, gaat deze jarenlang mee. Ik heb de mijne nu al 6 à 7 jaar en deze doet het nog als vanouds. Trilfunctie is top en prijs tussen de 30 en 40 euro (met beltegoed). Voor ongeveer drie euro kun je deze op de markt of bij een telefoonshop simlockvrij maken (eerst beltegoed opmaken). Marktplaats is ook een optie, dan adviseer ik max. rond de 15 euro te betalen; neem je wel een risico want je weet niet hoe zuinig de vorige eigenaar is geweest.

Nieuw frontje 5 euro op de zwarte markt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding