Kan ik mijn samsung s3 alleen als mp3 gebruiken?

Mijn abonnement zal binnenkort aflopen en ik ga voor de nieuwe samsung. Mijn oude s3 wil ik dan als mp3 speler gebruiken. Kan dit? Kan het ook zonder netwerk en zonder telefoonkaart?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik denk het wel. Ik gebruik mijn oude LG Optimus nu als GPS voor hardlopen, hij start gewoon zonder simkaart

Antwoorden (2)

Jazeker kan dit! Alleen moet je je afvragen of het handig is twee apparaten mee te nemen als je het huis verlaat. Je kunt natuurlijk ook gewoon al je MP3'tjes kopiëren naar je nieuwe telefoon.

Succes ermee!
Vragen? Stel ze!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je je S3 alleen maar gaat gebruiken voor muziek dan raad ik je aan om het toestel te verkopen en voor dat geld een kleinere mp3-speler te kopen. Dan hou je ook nog eens wat geld over ;).