Welke mobiele telecom profider is goed?

Ik hoorde van iemand dat Telfort goed bereik had. Maar op bepaalde website's staat overal wel dat de telecom profiders allemaal niet goed zijn zoals vodafone. Ik wil eigenlijk nu eens weten wat nou echt een goede is want ik zoek naar een goeie.

Bedankt voor jullie reactie!

Fed

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Vodafone schijnt het beste te zijn. Met T-mobile heb je vaak slecht tot geen bereik (Weet ik uit eigen ervaring)
Wanneer je in de trein zit met T-mobile heb je geen internetbereik en in het noorden van het land (Rondom Assen) zelfs geen service!

Ik raad je aan om géén T-mobile te nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

zelf heb ik t-mobile en nog nooit geen bereik gehad (en heb dat nu 3 jaar)

toen ik toendertijd begon waren vodafone en t-mobile hierin de betere, en orange was ronduit slecht in de verbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb KPN, hi. Ik heb overal in den lande gewerkt en overal rondgereden, en altijd uitstekend bereik gehad. Moest heel veel bellen voor mijn werk.