mijn mobiel laad niet goed op. wat te doen?

ik heb een samsung galaxy s2. op mijn oplader zit een lampje (groen of rood) daaraan kun je zien op hij opgeladen is. als ik hem oplaad staat hij altijd op groen en als ik de oplader heel veer naar beneden druk gaat hij op rood, ondertussen staat er op mijn beeldscherm dat hij oplaad.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Het kan zijn dat jouw accu kapot is, of net geen goed contact maakt... De telefoon geeft het signaal af dat er stroom gebruikt wordt om de telefoon op te laden dus de telefoon laadt op.. Hoe lang gaat de accu mee? Anders moet je eens in de oplader (uiteinde, waar de telefoon in gaat) blazen.. Ook in de oplaadpoort van de telefoon kan je het beste even blazen, misschien dat er een pluisje in zit waardoor de telefoon niet helemaal goed oplaadt.. Of misschien is zit er wel een draadbreuk in de kabel waardoor de kabel niet goed contact maakt, als je beweegt met de kabel krijg je dan andere meldingen?

Een nieuwe accu kost ongeveer 10 euro (8,50 euro bij bol.com) dus dat is iets wat je altijd kan doen.. Even blazen wil meestal wel helpen.. Maar het kan ook een defecte oplaad-meganisme zijn.. Probeer maar! Succes!

Als het niet helpt even naar de winkel gaan waar je de telefoon vandaan hebt, of anders even bij een repairshop gaan, daar kunnen ze je wel helpen...

Succes,

Luuk van den Akker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hoi bedankt voor je antwoord, ik ben naar de winkel geweest en die zei dat de oplaadmodule kapot was, in mijn mobiel dus.
die heb ik laten maken en nu doet hij het weer!