Mijn Iphone 4s valt steeds uit, wat kan ik doen?

Ik heb een Iphone 4s en sinds ongeveer een week valt ie een paar keer per dag zomaar uit en gaat daarna vanzelf weer aan, alleen de laatste 2/3 dagen valt hij wel extreem vaak en lang uit. Hij is soms zo een uur uit en gaat dan een keer weer aan en dan is ie 10 minuten aangeweest en dan valt ie weer uit. Zodra ie is uitgevallen zie ik alleen het Apple tekentje dat 'knippert' in beeld. Verder kan ik er niets mee beginnen en moet ik gewoon wachten totdat ie zin heeft om weer is aan te gaan.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kunt kijken of je de laatste software update hebt gedownload en geïnstalleerd.
Als dat niet zo is, kun je dat het beste doen en vaak worden dit soort problemen dan verholpen.
Als je de laatste update al wel hebt, zal je toch even een bezoekje aan de reparateur moeten brengen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, hier ben ik nu mee bezig, Heb nu iOS 7.1.1 geïnstalleerd. Hopelijk valt ie dan nu vandaag niet meer uit en is hiermee het probleem verholpen..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel dat ik er nu mee bezig ben en dat ie nu dus 7.1.1 aan het installeren is (dat ik die dus nog niet had).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had je al wel 7,1 geïnstalleerd? Een bekend probleem bij iOS 7 is het spontaan uitvallen van telefoons...