Homebutton iphone 4 reageert niet altijd

Mijn homeknopje van mijn iPhone 4 reageert niet altijd. Hoe kan ik dit fixen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik had hetzelfde probleem, nu werkt het knopje zo goed als helemaal niet meer, behalve als je keihard (!) druk reageert het toestel. Dus mijn advies is om terug te gaan naar de winkel als je nog garantie hebt.

Antwoorden (1)

Ga terug naar de winkel waar je hem gekocht had en klaag hier over. Dit is een zeer bekend probleem bij iPhone's, dat het homeknopje niet altijd even goed contact maakt. De winkel kan dit vaak verhelpen, of laten verhelpen. Als je zelf er aan gaat zitten knoeien kun je het wel maken waarschijnlijk, maar als er later iets anders kapot gaat ben je niet meer verzekerd omdat je zelf aan je telefoon hebt lopen sleutelen. Al je garantie en verzekering vervalt dan. Dus je kunt beter even naar de winkel zodat hun het oplossen voor je.