ik heb de politie perongelijk gebeld,wat moet ik doen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
11.2K
bamibal
12 jaar geleden
Wat bedoel je eigenlijk met per ongeluk? Heb je een valse aangifte gedaan, of heb je gewoon per ongeluk gebeld en toen opgehangen?

Antwoorden (4)

Per ongeluk??

Politie of 112?
Als je de politie per ongeluk gebeld hebt, dan bel je ze nog een keer om te zeggen dat het een ongeluk was.
Als je 112 per ongeluk gebeld hebt, dan zou ik dat in ieder geval nooit meer doen.
ik zou zeker niet nog een keer bellen, die lijn is alleen voor noodgevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je dar je per ongeluk 112 gebeld hebt? Dat is op zicht niet erg. De kans bestaat dat je teruggebeld wordt om te vragen of er iets aan de hand is. Pas als je regelmatig opzettelijk voor niets belt, kun je problemen krijgen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker , als je moet schijten, en je hebt geen pleepapier 112 bellen, als je je autosleutels kwijt bent 112 bellen!, vaatwasmachine kapot? 112 bellen... over het algemeen adviseer ik iedereen om 112 te bellen in dit soort gevallen
bamibal
12 jaar geleden
???
Zelf heb ik ook een keer de perongeluk 1-1-2 gebelt, mobiel met touchscreen ;) maar ik heb er nooit iets meer van gehoord.
dus maak je niet dik.
ik denk dat er niks aan de hand is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ze niet terug bellen dan zou ik mijn mond houden maar als ze terug bellen is het enige wat je kan doen sorry zeggen. Beter kan je het gewoon voorkomen door je telefoons toetsen of touch screen screen uit te zetten