Ik zoek een goeie telefoon.. met toetsenbord& prepaid... mijn budget zit tussen de 100- 250 euro? iemand idee welke ik zou kunnen aanschaffen? xx

een smartphone... tot 250 euro dus inclusief toetsenbord =) iemand suggesties?

Xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

een goede smart phone vind ik de LG in touch c3000
ik dacht dat hij €80,00 was, succes met het uitzoeken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een Sony Ericsson Vivaz Pro (Qwerty-toetsenbord), ben er best tevreden mee :) (Je kunt hem online als het goed is voor iets minder dan 220 euro vinden)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens op kieskeurig (http://www.kieskeurig.nl/gsm/alle) en selecteer je eigenschappen.

Zo zou je bijvoorbeeld eens kunnen kijken naar een blackberry of een HTC (zelf goede ervaringen mee)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
samsung chat gt-s3350
80 euro, prepaid.
qwerty toetsenbord
zwart en wit.
+ wifi
heeft ook 3g, maar dat
kan alleen gratis bij zo'n
abonnement