Mijn moeders motorola doet het niet meer, hij zegt bij het opstarten: Service niet beschikbaar. Hoe kan ik zorgen dat dat weer goed komt?

Mij maakt het niet uit, maar ze gebruikt nu MIJN mobiel!!! ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Service niet beschikbaar klinkt als een probleem met de simkaart, of het netwerk. Probeer eens een andere simkaart (als er een simlock op het toestel zit dient de 2e sim van dezelfde provider te zijn), indien die wel werkt ligt het probleem bij de simkaart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan proberen of het wel werkt bij een andere sim, en als je weet dat het aan de simkaart ligt even naar de winkel terug gaan waar ze 'm heeft gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wissel hoeft niet permanent te zijn maar is puur om het probleem te achterhalen. Als je weet of het aan de sim of aan het toestel ligt kun je daarmee naar de winkel terug. En in alle gevallen heb je het recht om je eigen nummer te behouden, bij een defecte sim kan die worden overgezet op een nieuwe simkaart.

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het handig is om de simkaart te verwisselen staat er dan nog service niet beschikbaar ga dan naar een telefoon winkel terug misschien kunnen ze hem opsturen naar de fabriek ofzo!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is ie kapot. Als bijv. de antenne stuk is, zal ie geen service provider meer kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb het met mijn vrouws mobiel ook gehad, maar daar was het beltegoed een jaar niet opgewaardeerd en was dus de simkaart verlopen.