Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn moeders motorola doet het niet meer, hij zegt bij het opstarten: Service niet beschikbaar. Hoe kan ik zorgen dat dat weer goed komt?

Mij maakt het niet uit, maar ze gebruikt nu MIJN mobiel!!! ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
573

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Service niet beschikbaar klinkt als een probleem met de simkaart, of het netwerk. Probeer eens een andere simkaart (als er een simlock op het toestel zit dient de 2e sim van dezelfde provider te zijn), indien die wel werkt ligt het probleem bij de simkaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan proberen of het wel werkt bij een andere sim, en als je weet dat het aan de simkaart ligt even naar de winkel terug gaan waar ze 'm heeft gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wissel hoeft niet permanent te zijn maar is puur om het probleem te achterhalen. Als je weet of het aan de sim of aan het toestel ligt kun je daarmee naar de winkel terug. En in alle gevallen heb je het recht om je eigen nummer te behouden, bij een defecte sim kan die worden overgezet op een nieuwe simkaart.

Andere antwoorden (3)

Ik denk dat het handig is om de simkaart te verwisselen staat er dan nog service niet beschikbaar ga dan naar een telefoon winkel terug misschien kunnen ze hem opsturen naar de fabriek ofzo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is ie kapot. Als bijv. de antenne stuk is, zal ie geen service provider meer kunnen vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb het met mijn vrouws mobiel ook gehad, maar daar was het beltegoed een jaar niet opgewaardeerd en was dus de simkaart verlopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding