Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in nl kun je een Telesurwinkel vinden?

Ik heb een simkaart van Telesur en ik heb drie keer mijn pincode verkeerd ingetypt en nu heb ik mijn putcode nodig,maar ik heb mijn putcode niet meer, want die ben ik kwijt dus waar kan ik mijn putcode achterhalen? Ik had ergens gelezen dat je naar een winkel van Telesur moet, maar waar in Nederland kan ik er zo een vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een PUK-code (van Pin Unlock Key).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij kruidvat, trekpleister en BP tankstations

Toegevoegd na 7 minuten:
Oh, en bij een simlock moet je even op de andere pagina kijken, zie link
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook, maar daar verkopen ze geloof ik alleen simkaarten en beltegoed. Kun je er dan ook je putcode aanvragen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, dat is ook niet wat ik zoek, helaas. Ik wil weten waar ik mijn putcode kan achterhalen van Telesur, nu ik het kaartje waar die in de eerste instantie opstaat, ben verloren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien dan toch even contact opnemen met de klantenservice van telesur. Misschien dat zij het zo voor je kunnen oplossen. Telesur Mobiel klantenservice is elke dag van de week en elk uur van de dag bereikbaar.
Vanuit uw eigen mobiel: 1200 of +31 637001200
Vanaf een andere telefoon: 0900-2021914
In Suriname: 152

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding