Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een samsung J700 en als iemand uit mijn contactenlijst smsjes stuurt krijg ik ze soms pas de volgende dag

een voorbeeld: een vriendin uit contactenlijst stuurt om kwart voor tien een sms en dan krijg ik hem pas de volgende dag om 5 uur weet iemand hoe dit kan??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
735

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het kan ook zijn dat je de prioriteit van het bericht op laag hebt staan. Dat kan je geloof ik bij berichten instellen. Misschien staat het ook wel in de handleiding. en anders inderdaad contact opnemen met je provider. Naar de winkel gaan waar je hem vandaan hebt is misschien ook handig. Dan kost het je geen belminuten/zoveel cent per minuut/vaste telefoonkosten. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt ik ga het proberen

Andere antwoorden (3)

Dan moet je dat eens gaan navragen bij je mobiele provider, want dan zit er een vertraging in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een sms wordt meestal meteen door gestuurd door je provider. Echter, als de provider het te druk heeft (of de relais zenders in jouw buurt) lukt dat direct verzenden niet. Dan komt ie later aan de beurt.

Is op het moment van verzenden je telefoon uitgeschakeld of buiten bereik van het netwerk zal die provider niet continu blijven sturen.
Sommige providers zullen de SMS jes automatisch gaan versturen direct nadat je weer je telefoon aan zet . Want dan meldt die zich ook aan bij je provider.
Andere providers houden er een andere sms strategie op na.

ps. Mijn record bezorgtermijn is meer dan 36 uur voor een SMS.

Toegevoegd na 1 minuut:
Aanvulling: Het merk telefoon is onbelangrijk hierbij.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt in de meeste gevallen aan je provider en niet aan je telefoon. Ik heb er ook wel eens mee te maken.

Wat het qua telefoon zou kunnen zijn is dat je inbox van je smsjes vol zit en dat je daarna geen nieuwe smsjes meer kan ontvangen. Pas als je inbox ( voor een deel) geleegd hebt, kan je het nieuwe smsje weer binnenkrijgen. Telefoon maakt echter wel een melding als inbox vol is en er een sms in de wacht staat.
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding