Een paar vragen over mijn simkaart, zie uitleg?

Vandaag zou ik overstappen van mijn oude abbonnement naar mijn nieuwe abbonnement met internet. Ik heb dus mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan. Maar omdat nummerbehoud 10 dagen kan duren heb ik nog niet mijn eigen nummer maar een tijdelijk nummer. Is mijn simkaart dan automatisch al geactiveerd of moet ik dat online nog ergens doen? Of moet ik nu mijn oude simkaart er weer terug indoen? En heb ik nu al mijn abbonnement dus kan ik nu bellen, smsen en internet zonder dat er allemaal extra kosten in rekening worden gebracht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je hebt bij je nieuwe simkaart een tijdelijk nummer gekregen, met deze sim gebruik je het nieuwe abonnement, maar je bent even niet bereikbaar op je oude nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, dankje wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
`duidelijk