Hoe kan je je huistelefoon uitzetten?

Ik heb er nu een kabeltje uitgetrokken waardoor je niet kan bellen. Dan hoor je gewoon niks als je een nummer intikt en op bellen drukt. Maar kan je dan nog gebeld worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan toch zelf wel even met je mobiel je eigen nummer bellen
dan hoor jezelf het resultaat wel.

Antwoorden (2)

Nee, als je de stekker eruit hebt getrokken kan je niet bellen en ook niet meer gebeld worden. Het contact is verbroken.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als iemand jouw nummer intoetst krijgt diegene de bekende drie tonen in oplopende toonhoogte te horen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Écht heeeel erg bedankt!! De huistelefoon staat nog wel aan maar kan niemand bellen en niemand mij. As ik het goed begrijp zo. Thaanks!
Amadea
11 jaar geleden
Om zeker te weten of je het juiste kabeltje eruit getrokken hebt zou je een vriendin of familielid kunnen vragen jouw nummer te bellen. Dan weet je het zeker!
Nee. de telefoon heeft geen stroom en dus ook geen ontvangst