Kan mijn t-mobile prepaid simkaart in een iphone 4s die gehaald is bij een vodafone abbonement?

Ik heb nu zelf een prepaid simkaart van t-mobile.
een vriendin van mij mag een nieuwe toestel uitkiezen maar die hoeft ze niet (de iPhone 4s dus)
Ik krijg dus die iPhone 4s maar kan mijn prepaid simkaart van t-mobile daarin.? ze krijgt de iphone 4s via een vodafone abonnement?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke telefoon had je eerst? Want de simkaarten van de iphone 4s zijn anders dan iphone 3gs en die daaronder.

Het beste antwoord

Telefoons bij een abonnement zijn bijna nooit simlock vrij. Na 1 jaar is een provider verplicht je gsm op aanvraag te unlocken. Maar stop je simkaartje erin ( met adaptertje) en je ziet wel of hij het doet. Zo niet, laat de gsm dan unlocken bij een telecomshop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Over het algemeen zijn telefoons afgesloten bij een abonnement simlockvrij...dus ja...het kan..