Wij willen een tweede toestel aansluiten op het blokje waar onze telefoon binnenkomt. Hoe moet dat?

We hebben al iets geprobeerd maar op het tweede toestel is veel geruis en aan het begin ook een piepje (soort faxtoontje) te horen. Hoe krijgen we dat beter?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent bezig op je telefoon met internetaansluiting?Lees dan mijn antwoord...

Het beste antwoord

Met een splitter!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je hebt telefoonstekkers waar op het blokje gaatjes zitten daarin kun je dan weer een telefoonstekker doen
maar wat heeft het voor nut want allebei je telefoons gaan dan als ze je bellen

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.netwerkproducten.com/doorlus-telefoonstekker-p-918.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je dan bij je provider op moet geven dat je een 2e toestel hebt.Achter het kastje staat waarschijnlijk*toestel 1 en toestel 2*en nu betaal je alleen voor toestel 1.
Het is veel handiger om een toestel + 2 of 3 handset aan te schaffen,die kun je neerzetten waar je wilt.Even de stekker in het stopcontact en klaar ben je...