Ik heb mijn samsung laten vallen, het scherm reageert niet meer. Ik voel hem wel trillen en led lamje gaat aan. Wat moet ik doen en wat is kapot?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
22.6K

Antwoorden (2)

De telefoon doet het nog waarschijnlijk, je scherm is kapot.
Laat iemand jou eens bellen, gaat hij dan gewoon over?
Dan moet je gewoon je scherm laten vervangen, ga eerst eens terug naar de winkel waar je deze gekocht hebt.
9 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad een Samsung Gio laten vallen, ook zwart scherm. Mee naar de winkel gegaan waar ik deze had gekocht, opgestuurd naar Samsung, gratis gemaakt. ik weet niet of ik nog garantie had, wel eerlijk gezegd dat ik de telefoon had laten vallen. Waar ik niet zo blij mee was was dat ze en nieuwe software op hadden gezet wat helemaal niet geschikt was voor de Gio waardoor het geheugen gelijk vol was.