Waarom als ik op mijn thuis tel gebeld word krijg ik de nummers niet te zien? Dit is veranderd toen ik van Tele2 provider naar online overgegaan ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Nummerherkenning is een dienst die je aan en uit kan zetten. Kijk dus even bij je instellingen op de site van online.
bamibal
11 jaar geleden
Vaak moet er een klein bedrag worden betaald voor nummerherkenning. Dit is een service die de provider tegen betaling aanbied. Bij UPC is dit €1,20 p/maand ofzo.

Je kan het best contact opnemen met je provider om dit in te stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons was het probleem dat onze telefoon niet meer door ziggo ondersteund werd door deze dienst. Wij hadden de keuze om een aparte nummermelder te kopen of een DECT telefoon. Wij hebben gekozen voor een nieuwe telefoon en het werkt prima! Neem anders contact op met je provider.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je een telefoon van kpn hebt .
Die telefoons van kpn hebben geen wpa code .
En die wpa code heb je nodig om het gebelde nummer te lezen .
Ik had het zelfde heb toen uit nood een ander toestel gekocht .
Maar kijk voor de zekerheid toch jou instellingen maar eens na en bel jou provider eerst .