htc wildfire geeft steeds 'te weinig opslagruimte' ondanks nieuwe sd-kaart van 32G. Kan iemand mij tips geven?

Ik heb pas de grootste sd-kaart erin gedaan die ik kon krijgen, omdat ik het zat was steeds die melding te krijgen. Heb er echt al alles aan gedaan. Via instellingen kan ik ook zien dat er nu genoeg ruimte is op zowel mijn sd-kaart als de telefoon zelf, maar toch krijg ik na elke update dat er weinig of helemaal geen ruimte meer is. Dat kan dus helemaal niet. Wat is er aan de hand. Ik heb ook al apps weggegooid, maar dat hielp ook niet. Uit en aanzetten ook niet. Eigenlijk alles wat ik tot nu toe al bij de antwoorden heb gelezen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, ik word er gek van.

Toegevoegd na 6 dagen:
ik weet inmiddels dat die opslagruimte die te klein is, de telefoonopslag is en dat die niet uit te breiden is. Maar is er iets te doen aan de updates die steeds meer ruimte nodig hebben?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp je vraag niet. Welk bestand? Wat ik bedoel is dat na elke update van apps, de melding komt van te weinig ruimte. Ik heb nu zoveel ruimte wat nog niet gebruikt is op deze grote sd-kaart, dat voorlopig welk bestand dan ook, hoe groot dan ook erop zou moeten passen. Dat is mijn probleem.

Antwoorden (2)

Je kan het beste App2SD downloaden als je die nog niet hebt want je telefoongeheugen staat vol. Er is waarschijnlijk nog genoeg ruimte op je SD kaart. Zet zoveel mogelijk op de SD en leeg af en toe de cache bij de instellingen-->applicaties Dan heb je weer extra ruimte.

Toegevoegd na 6 dagen:
Er zijn applicaties op je telefoongeheugen die steeds meer geheugen gebruiken doordat ze alle conversaties bewaren. Denk aan Twitter of Facebook bijvoorbeeld. Deze moet je af en toe "legen". Dan heb je weer ruimte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je kunt doen is het volgende:

telefoon aan een computer hangen en alles synchroniseren (contacten / sms en alle andere dingen op je telefoon!)

Hierna kun je dan je telefoon terug zetten naar fabrieks instellingen, je bent dan alles kwijt wat er op de telefoon staat en als je hem weer synchroniseert dan heb je een zo goed als lege telefoon, maar met alle contacten.