Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik 100 procent krasvrij en bestendig folie kopen voor mijn iPhone ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mensen, vriendelijk bedank ik doe er mijn voordeel mee!!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Bij de mediamarkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En bij de dixons.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij belcompanie heb ik ze gezien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zag het gister bij de Hema ook hangen(ja gister het was koopzondag)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ebay, ik heb zelf een mirror screenprotector en das ideaal! Kost nog geen euro per stuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Apple winkel heb ik ze gekocht ze zijn wel duur hoor! 3 folies voor 15 euro maar dat is wel echt goede kwaliteit als je ze bijvoorbeeld ergens op eBay koopt dan is de prijs 5x zo goedkoop maar is de kwaliteit ook 10x zo slecht dus pas op want een iPhone is een mooi apparaat en zonde als die kapot gaat!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je koopt geen krasvrij folie het enige wat je doet is een screenprotector erop doen zodat de krassen op het folie zitten en niet op je scherm. De folie kan je dan weer vervangen.

Maar ik zou de folie lekker op marktplaats kopen en dan niet de aller goedkoopste maar rond de 5 euro per 3 dat zijn meestal wel goede. Zoek er wel 1 met stofdoekje en z'n kaartje om de bubbels weg te halen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens naar en iPhone 4 hoesje van het merk: Speck. Ik heb daar ook een hoesje van een hele goeie. Het dikt m'n iPhone wel een beetje op maar val bestendigd is ie !! ( ik laat nooit iets vallen )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet inderdaad een screenprotector kopen, kost ongeveer 5 euro bij Dixons ed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding