Waar kan ik 100 procent krasvrij en bestendig folie kopen voor mijn iPhone ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij de mediamarkt

En bij de dixons.

Bij belcompanie heb ik ze gezien.

Zag het gister bij de Hema ook hangen(ja gister het was koopzondag)

Ebay, ik heb zelf een mirror screenprotector en das ideaal! Kost nog geen euro per stuk

Bij de Apple winkel heb ik ze gekocht ze zijn wel duur hoor! 3 folies voor 15 euro maar dat is wel echt goede kwaliteit als je ze bijvoorbeeld ergens op eBay koopt dan is de prijs 5x zo goedkoop maar is de kwaliteit ook 10x zo slecht dus pas op want een iPhone is een mooi apparaat en zonde als die kapot gaat!

Je koopt geen krasvrij folie het enige wat je doet is een screenprotector erop doen zodat de krassen op het folie zitten en niet op je scherm. De folie kan je dan weer vervangen. Maar ik zou de folie lekker op marktplaats kopen en dan niet de aller goedkoopste maar rond de 5 euro per 3 dat zijn meestal wel goede. Zoek er wel 1 met stofdoekje en z'n kaartje om de bubbels weg te halen

Zoek eens naar en iPhone 4 hoesje van het merk: Speck. Ik heb daar ook een hoesje van een hele goeie. Het dikt m'n iPhone wel een beetje op maar val bestendigd is ie !! ( ik laat nooit iets vallen )

Je moet inderdaad een screenprotector kopen, kost ongeveer 5 euro bij Dixons ed.

Bronnen:
http://www.prijszoeken.nl/q/iphone+4+folie/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100