Hoe kun je bij een iphone 4 foto's van de filmrol verwijderen en niet van een album?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit is niet mogelijk. De albums op je iPhone zijn een soort snelkoppeling naar de foto in de filmrol. De filmrol is dus de verzameling van al je foto's, en met albums kan je daar wat ordening in brengen. Hopelijk heb ik je hier wat mee geholpen :).

ik heb het even geprobeerd maar dat lukt idd niet ik gebruik daar een appje voor my files free niet speciaal daarvoor bedoeld maar heet wel als bijeffect dat je foto uit de fotorol kan kopieeren en daarna de foto uit de foto rol kan weghalen je kan wellicht een andere vinden zoals een file explorer maar er zijn meerdere van. kwestie van zoeken wat je het beste bevalt zolang het gratis is kan je heel veel expirimenteren tip probeer een een speciaal zoekapp als "appshopper" of zelf eentje die speciaal naar nederlandstalige app zoekt zoals "apps NL" soms zit er een juweeltje tussen

Bronnen:
http://www.security-llc.com

Je kunt de foto's ook downloaden naar je computer en daarmee albums aanmaken, dan kan de filmrol leeggemaakt worden

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100