Hoe kun je bij een iphone 4 foto's van de filmrol verwijderen en niet van een album?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Dit is niet mogelijk. De albums op je iPhone zijn een soort snelkoppeling naar de foto in de filmrol. De filmrol is dus de verzameling van al je foto's, en met albums kan je daar wat ordening in brengen. Hopelijk heb ik je hier wat mee geholpen :).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het even geprobeerd maar dat lukt idd niet
ik gebruik daar een appje voor
my files free niet speciaal daarvoor bedoeld
maar heet wel als bijeffect dat je foto uit de fotorol kan kopieeren
en daarna de foto uit de foto rol kan weghalen
je kan wellicht een andere vinden zoals een file explorer
maar er zijn meerdere van.
kwestie van zoeken
wat je het beste bevalt
zolang het gratis is kan je heel veel expirimenteren
tip probeer een een speciaal zoekapp als "appshopper"
of zelf eentje die speciaal naar nederlandstalige app zoekt
zoals "apps NL"
soms zit er een juweeltje tussen
capthavoc
11 jaar geleden
Je kunt de foto's ook downloaden naar je computer en daarmee albums aanmaken, dan kan de filmrol leeggemaakt worden