nokia n97 touchscreen die het niet meer

alles ga nog maar het touchscreen reageert niet meer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had hetzelfde. Ik heb de telefoon opgestuurd en ze hebben.m gemaakt.
Na een paar weken weer hetzelfde probleem.
t is gewoon een rot telefoon

Het beste antwoord

In veel gevallen is een probleem als dit een (over)vol geheugen. U zult dus óf geheugen vrij moeten ,maken ,door bijv bepaalde content te verwijderen óf hetgeen,wat U (nog) niet kwijt wilt moeten verplaatsen naar een extra (micro)sd kaartje . Het feit dat touchscreen niet of niet meer werkt is te vergelijken met een overvolle harde schijf van een pc ,waardoor de pc op een gegeven ogenblik (super)traag wordt.

Groet:Zoekertje