Hoe zit dat eigenlijk met een selfie, ik zie me zelf maar kijk niet in de lens?

En als ik in de lens kijk zie ik niet hoe ik er op staat.
zit de camera wel op zijn plek dan? (iPhone.)

5 maanden geleden
in: Telefoons
Inekez1
5 maanden geleden
De camera zit aan de bovenkant van je scherm, niet in het midden waar je je ogen op de foto wil hebben. Hoe dichter de camera bij je hoofd is, hoe groter het verschil in waar je naar kijkt. Hou je telefoon zo ver mogelijk van je hoofd (selfie-stick) dan is het makkelijker om te wisselen tussen kijken naar je scherm en kijken in de lens.

Geef als eerste antwoord