Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de goedkoopste manier om te kunnen pingen met een BB?

Ik wil een tweedehands BB kopen. Wat heb ik precies nodig om te kunnen pingen, tegen de laagste kosten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
428

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wat op dit moment het goedkoopst is, is een prepaid Blackberry kaartje te kopen van T-mobile of KPN. Hierbij zit namelijk een half jaar gratis Blackberry internet en kun je dus sowieso een half jaar gratis pingen. Daarna betaal je 12,50 per maand voor Blackberry internet. Dus als het je echt alleen om het pingen gaat, is dat de goedkoopste oplossing op dit moment. Deze kaartjes kun je kopen bij bv Phonehouse.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan dan het beste een internet abonnement hebben, denk ik, maar ik weet niet welke je het beste kan nemen. Mijn vriendin heeft ook een BB ze heeft een abonnement voor sms'jes en internet en zij betaalt volgens mij 20 euro per maand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het beste kunt informeren bij een mobiele telefoon winkel. Misschien kunnen ze je daar helpen. Succes ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste is dus om GPRS uit te zetten en alleen via WIFI te verbinden... Of gewoon een all in flat fee ABO te nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding