is de blackberry curve een aanrader?

gaat hij snel kapot?
heeft hij wifi?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Als je er zorgvuldig mee omgaat gaat hij niet kapot.
En ja hij heeft wifi.
Ik persoonlijk vind hem geen aanrader, hij heeft namelijk geen 3g netwerk en het internetten is dus erg traag.
Ook heeft beschikt de blackberry curve over blackberry os5, wat dus een stuk minder handig zoeken is, ik raad je een blackberry aan met 3g internet en os6.

De bold is een voorbeeld van een erg goede blackberry, heeft 3g internet, erg goede browser. os6 sneller processor, etc.

Maar als je gewoon een blackberry wilt waarbij de internet snelheid je niets kan schelen en je een slechtere zoekfunctie niet uit maakt, dan kun je goed de curve kopen.

Je hebt nu trouwens ook de curve 9300 3G, deze heeft wel 3g en os6 aar is dan ook een stuk duurder dan de vorige curve.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jep ik heb zelf bb curve en ben er super blij mee! en internet is niet traag hoor! en ik heb ook nog eens prepaid van vodafone
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de bold een keer in je handen hebt gehad, dan weet ik zeker dat je denkt, '' wow wat een verschil!''.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat valt wel mee, Johny...
Ja, als je er gewoon voorzichtig mee bent en er een hoesje om doet gaat hij lang mee, hij heeft wifi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet aanraden. Bijna iedereen die ik hoor over BB moet 'm terugsturen en heeft steeds weer iets dat niet klopt, dat het niet doet.
Als je er toch veel geld aan uit gaat geven zou ik voor een iPhone gaan!
De enige telefoon waarbij alles klopt, alles werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Hi kan je nu de opvolger van de curve 8520 bestellen. Sommige curve 9300's hebben nog het oude OS5 maar deze bij Hi heeft het nieuwe OS6 besturingssysteem. Dat is wel heel fijn, net als 3G. Zeker als je 'm veel gebruikt.