Waar ik moet ik zijn bij KPN als ze iets onbekends hebben afgeschreven?

Ik weet niet of het mobiel/vast/internet is wat er is afgeschreven. Het bedrag + beschrijving is niet terug te vinden in mijn administratie. Op de site van KPN kom ik niet verder. Weet iemand een algemeen emailadres of telefoonnummer?

13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maandelijks(7 maanden ) is er bij mij 3.50 euro afgeschreven, na zeker 10 keer bellen, met de vraag waarom, geen duidelijk antwoord,eindelijk na 8 maanden
eindelijk teruggestort.
Ik wens je heel veel sukses, en veel geduld,en niet boos
worden.

Het beste antwoord

Je belt met de klantenservice via 0900-0244, en kiest dan voor menu 3: Factuur en betaling . Dat kan dagelijks tussen 8.00 en 22.00 uur en kost € 0,10 per minuut.

Toegevoegd na 1 minuut:
En via dit formulier kan je het online vragen:
http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/ask.php
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

http://www.kpn.com/glasvezel/service/contact.htm

hier kun je contact opnemen met kpn. Het telefoonnummer staat op de site. Succes!

Toegevoegd na 7 minuten:
misschien heb je ook wat aan deze site:
http://www.kpn.com/prive/service.htm?omn_site=1&campaignid=ps866
hier kun je praten met de digitale Kim. Zij kan op de meeste vragen antwoord geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KPN vast
KPN Glasvezel
KPN retail
KPN netwerk
KPN mobiel
KPN internet
KPN Digitenne

Zijn allemaal apparte eilanden binnen een organisatie. Niemand weet van elkaar ook maar het minste af.
http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm

Wat je proberen kunt is vragen of een medewerker van de Primafoon je kan helpen, omdat deze toegang hebben tot alle systemen.

Ik wil je niet graag een verkeerd advies geven, maar persoonlijk als de afschrijving niet bekend is, zou ik mijn bank vragen het bedrag te storneren. Dan zal je altijd eerst een herinnering ontvangen zodat je wellicht meer weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als het niet lukt om duidelijkheid te krijgen, kan je het bij je bank laten terugstorten. Dat meld je dan bij KPN en dan sturen ze je maar een factuur met duidelijke omschrijving. Als je het daar mee eens bent, betaal je die gewoon weer.
Veel succes/sterkte. Bij KPN is het een behoorlijk bende, administratief gezien (uit eigen ervaring). Dus kan wel even duren voor je netjes antwoord krijgt.