Waar ik moet ik zijn bij KPN als ze iets onbekends hebben afgeschreven?

Ik weet niet of het mobiel/vast/internet is wat er is afgeschreven. Het bedrag + beschrijving is niet terug te vinden in mijn administratie. Op de site van KPN kom ik niet verder. Weet iemand een algemeen emailadres of telefoonnummer?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je belt met de klantenservice via 0900-0244, en kiest dan voor menu 3: Factuur en betaling . Dat kan dagelijks tussen 8.00 en 22.00 uur en kost € 0,10 per minuut. Toegevoegd na 1 minuut: En via dit formulier kan je het online vragen: http://kpn-customer.custhelp.com/cgi-bin/kpn_customer.cfg/php/enduser/ask.php

Bronnen:
http://www.kpn.com/prive/service/contact/c...

http://www.kpn.com/glasvezel/service/contact.htm hier kun je contact opnemen met kpn. Het telefoonnummer staat op de site. Succes! Toegevoegd na 7 minuten: misschien heb je ook wat aan deze site: http://www.kpn.com/prive/service.htm?omn_site=1&campaignid=ps866 hier kun je praten met de digitale Kim. Zij kan op de meeste vragen antwoord geven

KPN vast KPN Glasvezel KPN retail KPN netwerk KPN mobiel KPN internet KPN Digitenne Zijn allemaal apparte eilanden binnen een organisatie. Niemand weet van elkaar ook maar het minste af. http://www.kpn.com/prive/service/contact.htm Wat je proberen kunt is vragen of een medewerker van de Primafoon je kan helpen, omdat deze toegang hebben tot alle systemen. Ik wil je niet graag een verkeerd advies geven, maar persoonlijk als de afschrijving niet bekend is, zou ik mijn bank vragen het bedrag te storneren. Dan zal je altijd eerst een herinnering ontvangen zodat je wellicht meer weet.

En als het niet lukt om duidelijkheid te krijgen, kan je het bij je bank laten terugstorten. Dat meld je dan bij KPN en dan sturen ze je maar een factuur met duidelijke omschrijving. Als je het daar mee eens bent, betaal je die gewoon weer. Veel succes/sterkte. Bij KPN is het een behoorlijk bende, administratief gezien (uit eigen ervaring). Dus kan wel even duren voor je netjes antwoord krijgt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100