wat is het verschil met de iPhone 4 en die 4s? Deze is toch veel goedkoper of niet? Is die wel een beetje goed?

Ik moet nog een tijdje wachten voor een nieuwe telefoon en dacht als deze niet zo duur is koop ik die gewoon los.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar eens bij deze vraag, hier zeggen (de meeste) dat hij rond de €200 gaat kosten. http://www.goeievraag.nl/vraag/kost-iphone4s-200-abbonoment-gwn.248179

Het beste antwoord

Duur zal die zijn; zeker >500€

Qua verschillen:
*iOS 5 -> nieuwe en betere besturingsprogramma
*camera -> betere lens, zo is ie 8MP in plaats van 5
*Siri, weet niet zeker of het zo heet. Maar het is in ieder geval een functie waar je allemaal opdrachten in kan spreken die je iPhone dan uitvoert. Zoals: bel Jan

Dus voor duidelijkheid, de iPhone 4 is de laatste iPhone die er nu is, en de 4S word de opvolger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar er zou toch ook een goedkopere iPhone komen of ligt dat aan mij?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat dacht ik ook, .... @GoodFellah En hoe willen ze de iPhone 5 dan nog beter maken??

Andere antwoorden (1)

Vooral de binnenkant is verandert. Hij heeft dus een wat krachtigere motor.
Veel goedkoper is die niet;) De prijzen zijn:
16GB iPhone 4S voor €629
32GB iPhone 4S voor €739
64GB iPhone 4S voor €849
Lees eens rond op de website die ik in de bron vermeld. Staat wel wat handige informatie op.