Alsik mijn Nokia telefoon dichtdoe, krijg ik steeds de boodschap "Nu spreken",gevolgd door "Niets gevonden". Hoe kan ik dit uitschakelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke nokia heb je

Het beste antwoord

Dit is je spraakbediening/voicecontrol/stembesturing. Dit kun je uitzetten bij de instellingen van je Nokia. Wellicht kun je ook veranderen wat je Nokia doet als je hem inklapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind het echt niet terug bij de instellingen
heeft er iemand een nokia die het kan testen, ik word gek batterij is constant plat omdat die spraakbediening op de achtergrond blijft werken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat het ontstaan is toen ik aan de knoppen aan de linkerzijde van de gsm drukte. dus die knoppen opzij om op te nemen