hoe stel ik mijn internet bundel zo in dat mijn mobile een seintje geeft als ik er over heen ben?

ik heb een mobile met een internet bundel maar wil het zo instellen dat ik niet over mijn bundel uit kom maar hoe doe ik dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er zijn een aantal Apps die je automatisch een seintje geven als je over je limiet heen zit. Dit kan waarschijnlijk ook via je provider maar dat hangt van je provider af. Verder over de Apps:
iOS: Data Usage (groen app icoontje met twee witte pijlen)
Android: 3G Watchdog (groen app icoontje met een hondje erin)
Beide gebruikt en je kan je instelling helemaal aanpassen, ook handig dat je kan zien wat je gemiddeld per dag kan gebruiken etc.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Vaak heeft de provider daar al een service voor ?
heb je misschien een account bij de provider, daar is vaak wel een vinkje te zetten ?
Anders moet je een data manager app op je telefoon installeren.
capthavoc