Is het mogelijk om foto's die staan op de telefoongeheugen van een defecte Blackberry op welke manier dan ook terug te halen?

Ik heb een defecte Blackberry bold 9900 liggen die ook niet bij de reguliere telefoonwinkel kon worden gerepareerd. Ik had er veel foto's met emotionele waarde opstaan die ik niet op mijn simkaart had opgeslagen en ook had ik er geen SDcard in. Erg apart geval maar ik hoop dat iemand mij kan helpen of weet of ik die foto's terug kan krijgen.

Groeten Rico

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

De enige manier hoe je dit nog van je telefoon zou kunnen halen is op het moment dat de telefoon na inpluggen in de PC word herkend anders is er geen andere manier om de gegevens er af te halen.

Hoop je hierbij voldoende te hebben geinformeerd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hangt er van af, wat is het je waard?
Er zijn speciale datarecoverybedrijven die dat kunnen terughalen.
Prijskaartje is hoog.
Repareren is vaak toch goedkoper. Ook al zeggen ze dat het niet te repareren valt, ALLES is te repareren! Gewoon zorgen dat je eenzelfde telefoon te pakken krijgt, en de defecte onderdelen vervangen.
Als een bedrijf zegt dat het niet te repareren is, bedoelen ze daarmee dat de reparatiekosten hoger is als de nominale waarde, maar in jouw geval is dat niet relevant, alleen of de kosten lager zullen zijn als die van de datarecoverybedrijven, die vaak duizenden euro's vragen.