Hoe kan het dat op whatsapp de tijd van mijn whatsapp contacten 1 uur vroeger is?

Hoi is zo ik zit om 10:00 op whatsapp met me vriend te praten en hij verstuurd terug en er staat 9:02 verstuurd bij hem en laatst gezien om 10:02 is bij al me whatsapp contacten zo hoe kan ik die tijd goed krijgen? Vind t beetje storend bedankt

11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Bij hem staat de tijdzone verkeerd ingesteld (op dit moment in Nederland is het GMT + 2).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
ah ja dat is mis waar ja dank voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk zit je vriend ergens in "the UK" waar het een uur vroeger is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
molenaar
11 jaar geleden
Nee hoor in dit geval niet dit is bij elk contact ook bij me broer als ie zelfs naast me zit hadd ik uitgetest.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij bedoeld het met de tijdzone.
het staat bij hem nog op wintertijd