Gister €20 beltegoed opgewaardeerd plus 50 gratis sms'jes gekregen nu heb ik nog maar 41 cent, hoe kan dit?

Ik heb geen abbonement maar prepaid. Ik heb alleen maar twee keer gebeld, alletwee binnen Nederland en minder dan 5 minuten. Ik heb 5 sms'jes gestuurd maar die gaan van m'n 50 gratis sms'jes af. Ik ben niet op internet geweest. Zou het kunnen dat m'n mobiel automatisch op internet gaat ofzoiets? Bij Vodafone.nl kan ik niet zien waar mijn beltegoed aan op is gegaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je gebeld vanuit het buitenland?
Toen je belde, was dit naar een bedrijf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alletwee niet...

Het beste antwoord

Als je internet aanstaat, dan kun je dit uit zetten door de APN te veranderen.

Wat is het OS van je toestel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is OS :$?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je besturingssysteem op je telefoon. Je mag ook je type nummer van je telefoon doorgeven dan kijk ik wel even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nokia 6760 slide
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Operating System (OS )is het Symbian OS, S60 rel. 3.2 Ik heb niet zo veel verstand van Symbian, maar probeer eens: menu, instellingen, connecties, dan staat hiertussen ergens APN. Als je deze selecteert zie je een adres staan. Als je er iets achter typt (bijvoorbeeld: uit) dan kan je telefoon geen verbinding meer maken met eventuele internet toegang. In mijn geval is de APN
(origineel)---> live.vodafone.com
(aangepast) ---> live.vodafone.comuit .
Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. in ieder geval succes. Als het nog niet is gelukt hoor ik het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval bedankt voor deze informatie! Ik zal het proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gelukt, hartstikke bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi zo! Graag gedaan.

Andere antwoorden (9)

wellicht was er storing en je 20euro nog niet bijgeschreven??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Internet ligt wel het meest voor de hand. Bijvoorbeeld mail ophalen. Kijk je instellingen na of internet aan staat. Als dit aan staat en je hebt bij je mail staan dat deze bijvoorbeeld elke 15 minuten moet controleren op email, dan kan je inderdaad zomaar door je beltegoed heen gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb precies het zelfde gehad, internet aan gegaan in mijn broekzak, meteen 19 euro eraf. Ik heb meteen via de vadafone website internet uitgezet. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je je per ongeluk aangemeld voor van die dure sms diensten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik krijg tenminste niet van die sms'jes
Ja klopt heb ik ook een keer gehad, om de zoveel tijd kijkt je mobiel of je nog nieuwe mailtjes of msn gesprekken hebt ofzo, dus dan gaat hij op internet dat kost super veel geld, je kan het bij instellingen uitschakelen, k weet niet precies hoe dat moet, maar moet je ff zoekn

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een keer een sms-je hebt gestuurd naar een programma op t.v. (bijv. Voice of Holland of iets dergelijks) kan het zijn, dat er steeds geld van je tegoed "verdwijnt".
Hoe dit kan weet ik niet precies, maar het heeft te maken met de voorwaarden waaronder je meedoet met zo'n programma.
Had vorig jaar € 30 opgewaardeerd en in 2 weken was het verdwenen. Om hier vanaf te komen heb ik ten einde raad maar een ander nummer aangeschaft.
Sindsdien heb ik nergens meer last van. Je kunt Vodafone bellen en zij kunnen zien of je hebt meegedaan aan dat soort zaken en dat zou ik maar doen als ik jou was, want nu weer opwaarderen heeft geen zin. Je geld is weg voordat je er erg in hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens of internet aanstaat. Ander accuut uit laten zetten door provider. Anders wordt het erg kostbaar. Veel telefoons worden met werkend internet aangeboden en constand het automatisch verbinden om emails te controleren kost erg veel.. Dramatisch. Snel naar provider in de buurt of zaak waar je telefoon het gekocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk ongemerkt op internet gegaan, kijk altijd goed of je telefoon vergrendeld is, en kijk meteen na opwaarderen naar je saldo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb ik ook last van gehad bij vodafone op mijn LG Cookie, maar dat ligt aan de vergrendeling. Zag ik bijv. dat hij Amy had gebeld, maar daaronder staat alarmnummer dus daar moet je erg mee oppassen. maar bij mij startte die gewoon email en internet op