Wat kan ik doen als oude telefoon plots geen batterijen meer accepteert?

Wij zijn erg gehecht aan de Vox Benjamin van PTT-telecom, een misschien antiek toestel voor twee lijnen. Plotseling leek het of de drie heroplaadbare batterijen op waren. Na vervanging door opgeladen batterijen lichtte het display minimaal op (je zag het wanneer het toestel draaide). Maar daar blijft het bij. Vervanging door andere batterijen geeft hetzelfde zeer povere resultaat. Kunnen wij hieraan nog iets doen. Dank voor elke suggestie?

9 maanden geleden
in: Telefoons
1.4K
Amadea
9 maanden geleden
Mijn fijne Vox 120 deed het ook ineens niet meer. Bleek dat de analoge lijnverbinding in mijn woonplaats stopgezet is. Dus ik moest een telefoon met digitale verbinding aanschaffen.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 maanden geleden
Dubbelcheck ook even of de batterijen zéker goed zitten. Soms zitten de polen van de batterijen niet standaard om-en-om.

Geef als eerste antwoord