Waarom werkt mijn Youtube niet meer op mijn telefoon?

Ik heb een Blackberry Torch 9810.

Youtube opent gewoon, kan een filmpje zoeken, erop klikken,

Maar PLAY lukt niet?

Iemand een oplossing?

Al gedaan:

- Ik heb de telefoon al opnieuw opgestart en batterij al eruit gehad.
- Browser gegevens (cookies enz) al gewist.
- logbestand gewist

Toegevoegd na 3 dagen:
Dit is echt heel bijzonder. Vanmorgen probeerde ik gewoon of Youtube het deed en zowaar.
Alles functioneert weer naar behoren.
Dus de vraag is opgelost, alleen weet ik niet waar het aan lag. ;)
Bedankt voor alle reacties en antwoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Het beste antwoord

Wellicht is het een idee om de YouTube app op je telefoon te zetten, waarna YouTube het dan wel weer moet gaan doen. Als dat dan een keer niet werkt, is het vaak een kwestie van de app bij te werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmz, dat is apart. Ik had namelijk ook ooit de app verwijderd en na herinstallatie, werkte het weer. Maar wellicht zit dat verschil in het feit dat ik een android telefoon had en jij een mac systeem.

Andere antwoorden (1)

Hey,

Ik heb een blackberry curve 9320!
En elke keer als k gwn browser aanklik en dan op www.youtube.com ga dan typ k gwn de titel op van de filmpje dan klik k de filmpje aan maar als k erop ben dan als k op die filmpje klik gebeurt en niks en meestal als k by die filmpje kwam stond er een handje als k wou aanklikken nu blijft ie by die pijltje! K heb myn bb al wel iets van 15 x opnieuw opgestart! Mr het werkt niet!! Iemand enig idee? En sorry dat k et via reactie poosstt wnt k dacht dat jij namelijk hetzelfde probleem had! Maar wist niet zeker! :$
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaah bij mij ook! En net ton had ik problemen met whatsapp dus k verwijderde whatsapp en startte myn bb opnieuw op en daarna ineens deed youtube het wel weer ik denk dat je dus even geduld moet hebben! En k weet hoe irritant het is maar this afwachten! X