Ja dat kan, alleen kost Minecraft in de Playstore ongeveer €5,-.
Je kunt hem via appxk downloaden alleen ik weet niet of dit legaal is.
Maar dat gaat op een vrij ingewikkelde manier. Als je daarvoor verdere informatie wilt dan moet je het maar even zeggen hier onder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
appxk downloaden is illegaal :)

Andere antwoorden (1)

Ja zeker, je hebt de gratis-lite versie maar die slaat niks op. Je hebt ook nog de pocket-edition maar dat kost geld (5 euro). En je moet genoeg geheugen hebben maar dat neem ik aan van wel. Er zijn apps waarmee dit gratis kan maar dit is illegaal dus kan ik je verder niks over zeggen.