Kan je telefoon abonnement nemen, dat je je sms- en bel tegoed opwaardeert, maar dat je dan wel onbeperkt internet op je telefoon hebt?

Dit vraag ik me af. Ik bel en sms niet zo mega veel, maar ik zit dan wel veel op het internet. Kan je dan alleen een internet abonnement afsluiten ofzo? En dat je je sms- en bel tegoed opwaardeert met een normale opwaardeerbon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Wat ik jou het beste aanraadt is een Prepaid van Vodafone te nemen en elke maand Internet Blox te kopen.

- Je betaalt dan €9,50 p/m voor 250MB aan dataverkeer (Heb ik persoonlijk genoeg aan)
- Of voor €15,- krijg je 1GB (En dan +€10,- voor elke GB meer).

Ik denk dat jij de 1GB-bundel wel kan gebruiken, misschien wel die van 250MB, maar dat ligt aan wat je op het net doet: veel filmpjes of alleen chatten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat moet ik me precies voorstellen met 250MB en die 1GB? Hoeveel is dat?
En ik gebruik het dan veel voor msn en social networks. Ik pak hem de hele tijd uit mijn zak en kijk 5 min en stop hem weer terug :P.
Zo gaat dat de hele dag door.....
Is dit dan de oplossing....
Alvast bedankt ;)
flat fee internet abotje nemen, i200 ofzo, € 34,50/maand

200 min, 200 sms en onbeperkt internet...